Thursday, February 2, 2012

Sejarah Vitamin B17




Sebenarnya penawar bagi kanser telah ditemui oleh Dr. Ernest T. Krebs pada tahun 1950. Beliau adalah seorang doktor biokimia dan telah membuat pelbagai penyelidikan tentang penawar yang telah ditemuinya itu selama bertahun-tahun. Beliau menamakannya sebagai Laetrile atau vitamin B17. Namun perkara ini tidak disenangi oleh organisasi multinasional farmaseutikal. Organisasi ini melancarkan propaganda bahawa Vitamin B17 membawa maut dan tidak berkesan merawati kanser. Vitamin B17 tidak diiktiraf dan tidak dibenarkan sebarang pengeluaran dan penjualan di Amerika Syarikat.
Pastinya ada agenda tersembunyi disebalik propaganda yang ditimbulkan itu, sedangkan organisasi ini tahu dan pasti bahawa Vitamin B17 memang berkesan merawat kanser. Ianya ditimbulkan kerana  industri radiotherapy, chemotherapy, X-ray dan pembedahan kanser yang mengaut keuntungan besar pasti akan musnah dan menutup periuk nasi mereka yang terlibat dengan bidang ini. Mesin-mesin yang bernilai jutaan dan ribuan USD akan tersadai. Ubat-ubat penahan sakit seperti morfin, pain killer dan sebagainya tidak akan dapat dijual. Doktor-doktor tidak akan dapat membuat pembedahan untuk membuang sel-sel kanser.







==================================================================

Kami pengedar produk-produk cegah dan rawat kanser dari B17 aprikot keseluruh Malaysia, Brunei, Singapore, Indonesia, Thailand.

Sila Hubungi 019 7152156 atau Email kami di MakanSutraTraders87@gmail.com




No comments:

Post a Comment